loading...
باغ البالو
تینا بازدید : 7 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فکر مي کنم اشتباه نباشد اگر بگوييم که تعداد کمي از ما در زمينه جنسي آموزش رسمي ديده ايم. واقعيت اين است که موضوع سکس چيزي است که اکثريت مردم از آن آگاهي کافي ندارند. ميل جنسي معمولاً توسط افراد ناآگاه و آنها که افکار بيمار دارند، سوء تعبير مي شود. اگر کمي به آن فکر کنيد، مي بينيد که بيشتر آن چيزهايي که ما درمورد سکس ياد گرفته ايم، ز والدين، معلمين، دوستان و افراد فاميل است. و متاسفانه هنوز خيلي از ما آن مطالبي که يادگرفته ايم را باور داريم.

اين افکار و فرضيه هاي غلط درمورد رفتارهاي جنسي به طور ويژه متوجه آقايون است. شايد مخرب ترين باور نادرست اين باشد که انزال مردها بالاترين نمود قدرت و توانايي جنسي مردانه است. اما اين اصلاً حقيقت ندارد. در دنياي تمايلات جنسي، اين مسئله کاملاً ثابت شده است که مردها، برخلاف زنها، وقتي انزال مي کنند، انرژي حياتي خود را از دست مي دهند. براساس گفته هاي حکيمان چين قديم که اطلاعات و آگاهي زيادي درمورد سيستم انرژي بدن انسان داشتند، مردها با هدر دادن انرژي جنسي خود، عمر خود را کوتاه مي کنند. گفته مي شود که به خاطر همين الگوي رفتاري مخرب است که عمر زنها بالاتر از مردها مي باشد. از اينها گذشته، اکثر مردهاي آموزش نديده با انزال هاي بيشمار در طول زندگي از نظر جنسي خود را تخليه ميکنند. چيني ها در گذشته مشاهده کرده بودند که وقتي ذخيره انرژي حياتي يک مرد خالي شود، او احساس خواهد کرد که قسمتي از وجود خود را از دست داده است. متخصصين مطالعات جنسي چين قديم، به مايع مني بعنوان مايع زندگي بخش و حافظ زندگي نگاه مي کردند. يک قطره از مايع مني از نظر قدرت برابر با صد قطره خون بوده است. اگر اين صحيح باشد، هر بار که يک مرد انزال مي کند، با از دست رفتن انرژي روبه رو مي شود که مثل اين مي ماند که خون اهداء کرده باشد. اگر اين اتفاق هر از چند گاهي بيفتد، مشکل بزرگي نيست اما طبق بررسي ها يک مرد امريکايي به طور متوسط 5000 بار در طول عمر خود انزال دارد و اين برابر با تقريباً 4 گالن مايع مني مي باشد. پيام اين اخبار کاملاً واضح است: رفتارهاي جنسي هوشمندانه موجب يک برنامه عاقلانه و فردي براي حفظ و ذخيره مايع مني مي شود.

بعضي از مردها اولين باري که درمورد سکس بدون انزال مي شنوند، وحشت مي کنند. از اين گذشته، اين کاملاً مخالف با آمادگي آنهاست. اين ترس به اين دليل است که مجبور خواهند بود لذت جنسي خود را قرباني يک فايده سلامتي انتزاعي کنند. بسياري از اين مردها به سختي سکس پويا بدون اوج ارضاء را قبول مي کنند. از نظر آنها سکس کردن بدون انزال مثل کار کردن بدون مزد است. اما اين کاملاً خلاف واقعيت است. حفظ مايع مني و خارج نکردن آن به هيچ عنوان مترادف عدم تخليه لذت نيست. اين روش حتي لذت را چندين برابر خواهد کرد.

براي اينکه علت آن را بفهميم بايد اول فرق بين انزال مردان و ارگاسم را بدانيم چون اکثر مردها آنها را يکسان مي بينند. از اين گذشته، از اولين تجربه هاي جنسي آنها، انزال و ارگاسم هميشه در يک زمان اتفاق افتاده بوده است. براي خيلي از مردها، شنيدن اينکه مي توانند در زماني غير از زمان انزال، ارگاسم را تجربه کنند، غير قابل باور است. بااين وجود، واقعيت اين است که انزال و ارگاسم دو پروسه فيزيکي کاملاً متفاوت هستند و براي مردها خيلي مفيد است که بفهمند چطور بايد اين دو را از هم تشخيص دهند. موفقيت چيزي جز استفاده بموقع از انقباضات دروني قوي درست مثل انقباضات بيرون کردن آخرين قطره ادرار نيست.

حفظ و ذخيره کردن مايع مني فوايد بسيار زيادي دارد. براي افراد مبتدي، با حفظ بدني جوان، نيرومند، و سالم با سطح انرژي بسيار بالا، شفافيت ذهن، و بالا رفتن نيروي جنسي همراه خواهد بود. نگه داشتن مايع مني باعث رابطه هاي نسي طولاني تر که لذت هر دو طرف را افزايش مي دهد نخواهد شد، بلکه با اين کار مرد از کاهش انرژي خود جلوگيري خواهد کرد. زوج ها اگر همراه هم براي به تاخير انداختن و جلوگيري از انزال مرد تلاش کنند تا زمانيکه بهترين و مطلوبترين زمان براي آن فرا برسد، باعث مي شود که لذت جنسي هر دو طرف به اوج خود برسد. آن حس تشديد لذت و صميميت بين دو نفر بسيار فراتر از چيزي خواهد بود که قبلاً تجربه کرده ايد.

مهم نيست که انزال مردانه چقدر با لذت همراه باشد، چون بسيار کم دوام است و عمر آن فقط چند لحظه است. اين فقط يک آزادسازي موضعي در قسمت آلت مردانه و عضلات لگن است. اين آزادسازي يک پديده منفي است چون از طريق آن فقط انرژي از دست مي دهيد. ارگاسم پديده اي کاملاً متفاوت است. ارگاسم جوان کننده و بالابرنده انرژي است. روي کل جسم، ذهن و روح تاثير مي گذارد. برخلاف انزال، ارگاسم مي تواند بارها و بارها براي يک ساعت يا بيشتر تکرار شود بدون اينکه انرژي از شما از دست برود. وقتي مردي ياد بگيرد که چطور از انزال خود جلوگيري کند، هوشياري بيشتر در عمل جنسي خواهد داشت و خواهد توانست ارگاسم را جايگزين انزال خود کند. وقتي فرد در اين کار مهارت پيدا کرد، عادت جنسي انزال در هر ارگاسم در نظر او ديوانگي محض خواهد بود.

انزال مردانه آن اوج لذتي که تصور مي کرديم نيست. اوج لذت فقط يک عادت بد است که از قديم در روابط جنسي باقي مانده است. ما بعنوان يک مرد فقط در انزال بوده که لذت جنسي را تجربه کرده ايم. به اين ترتيب، زماني خواهد رسيد که اين قدرت جنسي آنقدر در ما پايين مي آيد که ديگر به محرک هاي قبلي واکنش نمي دهد. احساس خواب آلودگي که اکثر مردها پس از انزال تجربه مي کنند نشانه بسيار آشکاري از کاهش انرژي است. اما اين علائم در خيلي ازمردها حتي از اين هم فراتر مي رود. از دست رفتن ميل جنسي، آسيبپذيري، بدخلقي و افسردگي، بي تفاوتي، گوشه گيري از علائم بسيار متداول آن است. خيلي از مردها حتي پس از انزال از رختخواب بلند شده، لباس مي پوشند و شريک جنسيشان را ترک مي کنند. آيا تابه حال شنيده ايد که زني اينکار را بکند؟

بااينکه اکثر مردها انزال را لازمه رابطه جنسي مي دانند، اما خيلي ها هم ياد گرفته اند که چطور انزال خود را نگه دارند تا لذت جنسي خود را بالاتر ببرند. يادتان باشد، متوقف کردن آزادسازي آلت تناسلي را نبايد با متوقف کردن ارگاسم اشتباه بگيريد. مردهايي که در اين زمينه آموزش ديده اند عملکرد واقعي ارگاسم را دانسته و مي دانند که فراي لذت، ارگاسم وسيله اي است که فرد را به سمت هوشياري بيشتر سوق مي دهد.

الان ديگر وقتش رسيده که مردهاي ما بازنگري روي رفتارهاي جنسي خود داشته و از ديدگاهي نو به آن نگاه کنند. با کمي تغيير در هوشياري، هر مردي با آموزش هاي مناسب مي تواند به حفظ و نگه داشتن انرژي خود کمک کند. و اين راهي خواهد بود به سمت اعتماد به نفس، هوشياري و تکامل روحي بيشتر


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1389 - 10:48 توسط : حسین فرجی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 515