loading...
باغ البالو
تینا بازدید : 2 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سفارش پستی مکس من

کپسول بزرگ کننده مکس من اورجینال

قیمت: 75000 تومان

قرص گیاهی افزایش سایز مکس من 2 MaxManII: یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد که جهت افزایش خون پذیری کلی آ.ل.ت تناسلی مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی ج.ن.س-ی ، قدرت و سختی نعوض، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انز-ال زود هنگام و ... مورد استفاده قرار میگیرد. در این مکمل از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر آ.ل.ت تناسلی (Erectile Tissues) به نام کورپورا کاورنوسا (Corpora Cavernosa) بهره گرفته شده است. افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آ.ل.ت تنا.سلی در حالت نعوض به صورت دائمی و مادم العمر ، افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آ.ل.ت تناسلی در هنگام تحریک ج.ن.س-ی (Bigger Harder Eriction) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود. مکس من 2 با افزایش گردش خون در بافت اسفنجی به راحتی مشکل نعوض را حل کرده و باعث پر شدن حوضچه های اسفنجی آ.ل.ت میشود. مکس من 2 محصولی است 100% گیاهی که هیچگونه عارضه و اثرات جانبی منفی ندارد.

نحوه مصرف کپسول گیاهی مکس من 2 : روش مصرف نسبت به فیزیولوژی بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمایلات شخصی وی تغییر می یابد. در حالت کلی مصرف دو عدد کپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (یک یا دو کپسول هنگام صبحانه و یک یا دو عدد دیگر هنگام شام) شرایط معمول استفاده از این مکمل است. شایان ذکر است که مصرف بیش از چهار کپسول در روز به غیر از موارد خاص و به دستور پزشک متخصص توصیه نمیگردد. لطفا در حین مصرف کپسول را بدون جویدن و شکستن فرو ببرید. (کپسول را با یک لیوان آب میل کنید و آن را بصورت سالم ببلعید.) نحوه نگهداری : لطفا این قرص را دور از دسترس کودکان ، به دور از نور خورشید و رطوبت نگهداری نمایید.

برخی از ویژگیها
1) maxman2 یا فرم جدید مکس من-مکس من تقویت شده  2) افرایش سایز آ.ل.ت در طول و قطر (درازی و کلفتی)  3) تقویت بافت اسفنجی آ.ل.ت و سفت تر کردن نعوظ  4) دست یابی به نعوظ سخت هر زمان شما بخواهید و اراده کنید  5) تاخیر در انز-ال زودرس و افزایش مدت زمان نزدیکی


خرید کپسول بزرگ کننده مکس من اورجینال

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

hadi91


ارسال شده در تاریخ : جمعه 03 آذر 1391 - 3:31 توسط : shotormorgh
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 522