loading...
باغ البالو
تینا بازدید : 23 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
  
برای دانلود موسیقی روی لینک زیر راست کلیک کرده و Save Target As  را انتخاب کنید

 

 دانلودhamdardi.com.mp3  (اندازه: 608.25 کیلو بایت)

باور نکن تنهایی ات را
باور نكن تنهايي ات را
من در تو پنهانم،تو در من

از من به من نزديكتر تو
از تو به تو نزديكتر من

باور نکن تنهایی ات را
تا یک دل و یک درد داریم


تا در عبور از کوچة عشق
بر دوش هم سر می گذاریم

دل تاب تنهایی ندارد
باور نکن تنهایی ات را
هر جای این دنیا که باشی
من با توام تنهای تنها

من با توام هر جا که هستی
حتی اگر با هم نباشیم
حتی اگر یک لحظه،یک روز
با هم در این عالم نباشیم

این خانه را بگذار و بگذر
با من بیا تا کعبة دل
با ور نکن تنهایی ات را
من با توام منزل به منزله،یک روز
با هم در این عالم نباشیم

این خانه را بگذار و بگذر
با من بیا تا کعبة دل
با ور نکن تنهایی ات را
من با توام منزل به منزل
------------------------
تیتراژ پایانی سریال شکرانه

آهنگساز:علیرضا کهن دیری    شعر: اهورا ایمان     آواز:محمد اصفهانی


ارسال شده در تاریخ : شنبه 10 تیر 1391 - 10:30 توسط : سارا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 520